U-KO'ed
Alphonse tas tillfånga när han infiltrerar Little Britain i San Diego, så teamet måste slå sig samman med sina brittiska kollegor STSF:UK:DDB:: för att rädda sin vän och San Diego från de ondskefulla britterna.