Det är 31 grader varmt i Stockholm men ändå finns en iskyla i DIF efter två raka förluster. Ett pressuppbåd anländer till Kaknäs för att ställa tränarna mot väggen. VD-Henrik kämpar för att hålla ekonomin under kontroll och en viktig match stundar.