Change to Survive
För första gången står tio brasilianare inför den mest extrema utmaningen i världen. I par om en kvinna och en man måste de överleva 21 dagar på en karg och het colombiansk savann, bebodd av pumor, jaguarer, alligatorer och anakondor.