Shipwreck Ghosts Of Mexico
Jeremy Wade utforskar ett 150 år gammalt skeppsvraks mörka hemligheter utanför den mexikanska kusten. Därefter upptäcker Jeremy en kokande flod djupt i hjärtat av Amazonas.