Beautiful Things That Come With Madness
När Jay föreslår ett sidouppdrag måste Simone avvika från sitt åtagande eller riskera att bryta sina löften. När Wiley kidnappas av en mystisk präst avslöjas en ännu större konspiration. Mrs Davis erbjuder sin hjälp.