The Cavalry
Julias svärföräldrar hälsar på för att hjälpa till medan hennes man Paul är bortrest. Som tur är älskar Kevin gamla människor. Amanda ger motvilligt Liz sin gamla kappa – som har en överraskande effekt på Liz.