Fatherklok
Skwisgaar inser att han aldrig kommer att förändras förrän han lämnar bandet för att hitta sin far som övergav honom innan han föddes. Alla i bandet inser att de känner sig övergivna av sina fäder och Murderface bestämmer sig för att reparera skadorna.