Klokblocked
När Nathan får veta att hans exflickvän redan har hittat kärleken på nytt fastän hon ligger i koma bestämmer han sig för att återvända till dejtingscenen. Tyvärr gör resten av bandet det svårt för Nathan att inleda en ny romans.