The Cover-up
2002. När Carrascosa hittar María Marta i badkaret griper läkare och anhöriga in. Åklagaren tar vittnesmål och de första misstankarna väcks. Den rättsmedicinska undersökningen hittar fem kulor. 2011 utreder Belu och Juana saken vidare.