Sundown
Seriepremiär. Atticus Freeman reser från söderns Jim Crow-lagar till sin hemstad Chicago i jakt på sin saknade far Montrose, och tar med sig sin farbror George och sin barndomsvän Letitia på resan för att hitta honom.