Chapter One: Cosmic Orphans
Tidigt 1950-tal träffas de aspirerande skådisarna Paul Newman och Joanne Woodward på Broadway, där två av Hollywoods mest ikoniska karriärer och en mångårig kärlekshistoria tar sin början. Det enda problemet är att Paul redan är gift.