Cow and Chicken får inhumana tandställningar av en ortodontisk polis. / Cow har nya glasögon och blir plötsligt den smartaste i skolan. / När Weasel undersöker Athletes ansikte, en bisarr sjukdom som får ett foto att växa ut ur personens ansikte.