Junkyard Driftin'
Andy lyckas få in en Hemi-motor i en Jeep Wrangler, Jeff får nytt liv i en RX-7 från 1986 med hjälp av en Corvette LT1-motor och Tim renoverar en trasig Boston Whaler.