Family Values
Nutid: På de 33 år som har passerat sedan Kathie Dursts försvinnande har inga framsteg gjorts vad gäller att ta reda på vad som hände med henne eller med att hitta hennes kropp. Hennes släkt och vänner jagar fortfarande sanningen.