Quizkamp med klös
Jan Gradvall går in utan taktik, kan han så kan han. Anna Charlotta Gunnarson satsar på blixtsnabbhet men tycker motståndet är tufft. Edward af Sillén är en quizjunkie med sylvassa klor men gillar inte att släppa kontrollen.