Känslorna sprutar
Anton Körberg, fotbollslegendaren Janne Andersson och frågesport-esset Emma Molin möts i en rafflande kamp. Högt i tak, känslorna sprutar och knapparna fungerar felfritt! Vem kan hålla huvudet kallt?