Kan man överlista Ravelli?
Mikael Tornving bjuder in allvetaren Harald Treutiger, fotbollsikonen Thomas Ravelli och skådespelerskan Hanna Dorsin till en rafflande kamp. Kan Ravelli överlistas eller blir det ännu en vinst?