Pakettjuven
När paket börjar försvinna från invånarnas verandor, kallas toppdetektiverna Snooper och Blabber in för att hitta tjuven. Medan staden ger sig ut på tjuvjakt, upptäcker barnen att Kvacki är skyldig.