Backwards-Like
Issa blir inspirerad när hon jobbar som rekryterare på en jobbmässa med Frieda. Senare bjuder Issa Daniel på tack-middag och förblir hoppfull inför deras framtid. Molly påbörjar sitt drömjobb på en svart advokatbyrå.