Happy Animals
Pank och utan andra alternativ tar Arabella ett vanligt jobb. Födelsedagsflickan Terry säger åt Simon att hålla avstånd. På Terrys fest tampas Kwame med minnen från överfallet och Terry vädrar sina misstankar om Theo.