Let's Not Go to Jail
Ray och Tanya försöker bli av med en explosiv klient. Charlie ger Tanya råd om hur hon ska göra Lydia nöjd, Lenore hanterar Sandees allt högre krav, och Matt och Jessica kommer närmre varandra.