Tuscon Is the Gateway to Dick
Ray irriterar Lenore genom att ge Claire äktenskapsråd, Tanya försöker bevisa att hon kan fixa en viktig klient åt Ray, och Ray betalar för basebollagets transport, vilket gör Mike misstänksam.