Två leenden
Scott har ritat 100 hjältar i 100 serietidningar. När han nu är försvunnen finns bara hans serier kvar och de är utspridda över hela San Francisco. Scotts hjältar poppar ut när läsaren av tidningen kallar på dem och märkliga saker börjar hända.