Bensinfylld motorbåt i brand
En motorbåt med 200 liter bensin har fattat eld vid Djuröbron och sjöpolisen kämpar med att få bukt med branden. Sjöräddningssällskapet rycker ut efter ett akut larm om en man som ramlat och slagit huvudet på klipporna.