Leif GW Persson hyllas med besök av bland andra dottern Hedda, systern Maud, Henrik Schyffert och Camilla Kvartoft, som alla ger sin bild av den folkkäre GW. Sven Melander berättar om hur han stöttade GW under den svåra tiden efter Geijer-affären.