Kryphålet
Gumball och Darwin ger Bobert specifika instruktioner så han kan bete sig på ett säkert och ansvarsfullt sätt. När Bobert börjar applicera sin robotlogik på deras instruktioner inser de att de måste vara mycket tydligare.