Reddick, Boseman & Lockhart anlitas för att utreda den högprofilerade New York-internen Jeffrey Epsteins död. På kontoret fortsätter STR Laurie att stärka sitt grepp om firman genom att tvinga Diane, Adrian och Liz att permittera folk.