The One Where the Sun Comes Out
Reddick, Boseman & Lockhart ombes av ChumHum att låta juristen Brenda DeCarlo utreda om det fortfarande förekommer oegentligheter eller kulturella problem inom firman. Diane börjar ifrågasätta motståndsgruppens taktik.