Hibiscus
Trots den ökande pressen fortsätter Millie utreda Janetfallet – vilket leder henne till en oroväckande upptäckt.
En dramaserie om den förre detta Scotland Yard-kriminalaren Millie Jean Black, som återvänder till Kingston för att söka efter försvunna personer.