A Sh*tstorm and Beethoven
Dramat med stuntmannen är det minsta av Kidas bekymmer när han plötsligt riskerar att bli kancellerad. Senare, när Marius påbörjar ett avslöjande sidoprojekt, bestämmer sig Kida för att ta kontroll över narrativet.