Fire and Blood
När tragiska nyheter sprids i De Sju Kungarikena får Bran och Rickon en sanndröm. Catelyn frågar ut Jaime om sin sons fall, och Robbs öde förändras. Jon tvingas välja mellan Nattens Väktare och sin familj, och Dany betalar ett högt pris för sin kärlek.