For Miles and Miles
USA:s förste man i rymden, Alan Shepard, blir kvar på jorden på grund av en sjukdom i innerörat. Hans otacksamma nya skrivbordsjobb börjar se permanent ut tills ödet - och kirurgi - ger honom en chans att rädda rymdprogrammet.