Goodbye, Civilization
Ana tar med sig sina kompisar på vandring, men väl ute i skogen blir de överfallna av främlingar. En av dem blir allvarligt skadad och kidnappad, varpå resten av gänget ber om hjälp i en besynnerlig by.