Vi träffar före detta Ex on the beach-stjärnan Johannes som just brutit en förlovning men bestämmer sig för att gå på en ost- och vindejt i Göteborg. Calle bokar tid för att göra ett skönhetsingrepp innan han går på dejt. Thobias är kvar i Dalarna.