Barnvakten
Herr Gus och Pizza Steve har planer på att gå ut för kvällen, men Farbror Farfar kan inte bli lämnad ensam i husbilen, så de behöver en barnvakt. Men när de inte kan få tag i någon så låter de Farbror Farfar sitta barnvakt åt sig själv.