Ex on the Beach Norge är äntligen tillbaka, men den här gången är vi i Brasilien! Åtta förväntansfulla singlar är påväg in i huset. Men mörka moln lurar i horisonten, och redan innan de vet ordet av det kommer det bli drama och kaos!