Stand Still Like the Hummingbird
Varning: Denna serie innehåller grafiska scener som visar sexuella situationer, drogmissbruk och våld. Känsliga tittare varnas. Superstjärnan Zendaya medverkar i en serie som följer en grupp high school-elever.