Hemligheter på havets botten
Efter det kalla krigets slut öppnas Estland för omvärlden. Underrättelsetjänster i väst inleder en jakt på militärhemligheter i öst och färjeförbindelsen blir en del i skuggspelet. Vad befann sig i Estonias lastrum den natten fartyget sjönk?