Bugs Weekly
Eric Andre är tillbaka! Lil Nas X och Karrueche Tran sitter i stolen. Denzel Curry får tänderna fixade. En judisk insektsbekämpare hoppas fånga alla flugors moder innan helgdagsperioden. Ranch It Up! Ger sig in på bostadsmarknaden.