A Lipoma Jackpot
Belindas nackböld orsakar henne stora rörelsesvårigheter. Nicole vill inte gifta sig förrän hon får bulan i sin armhåla borttagen. Adelas bröstkorg är täckt i fläckar. Nick behöver doktor Lees hjälp efter att ha försökt ta bort en fettknöl på egen hand.