Naked Kitten's New Dad
Dr Jeff och veterinärteknikern Ben åker till en avlägsen ö i Panama för att hjälpa till med husdjurspopulationen. Och en sjuk sphynx-kattunge (nakenkatt) behöver avancerad vård.