Undead Patrol
Doom Patrol är skakade efter de oväntade komplikationerna med att vara odöda och känner sig inspirerade att bättra på sig själva. Men deras ansträngningar störs av en tidigare fiendes ankomst och en mystisk kvinnas plötsliga försvinnande.