Rocío
När den unga Rocío Wanninkhof försvinner 1999 lämnar hon bara sina tennisskor och en blodpöl efter sig. Hennes mamma letar oförtröttligt efter henne tills hennes döda kropp hittas. Guardia Civil tror att offret och mördaren kände varandra.