Rymdresan/Råttman/Dexters skuld
Dexter ber en rymdvarelse om att ta Dee Dee för att göra experiment på henne. / Krunken försöker laga deras trasiga toalett. / Dexter får en räkning på 200 miljoner dollars från NASA.