Prinsen och den bångstyrige kungligheten
Prins Ivandoe mottar instruktioner från sin far att han ska eskortera sin kusin Dudley till den stränga guvernanten Mona Pippins. Men han lockar med sig Ivandoe på sitt bus, så Mona får två att ta hand om. Men Bert kommer till undsättning!