Leviathan Smiles
De två bröderna Wyatt och Morgan Earp anländer till Deadwood. Wyatt berättar för Bullock att han var polis i Dodge City och Wichita. Bullock klagar över brödernas ankomst till Al och oroar sig för att publiceringen av kondoleansbrevet var ett misstag.