Hype Man
Dave får möjligheten att vara förband åt en stor rappare, men hans nerver orsakar en identitetskris. När Dave ber GaTa vara hans backup-rappare tvingas GaTa konfrontera minnen från sitt förflutna och avslöja sin största hemlighet för sina nya vänner.