Larry vs. Michael J. Fox
I säsongsfinalen anklagar Larry sin granne i New York, Michael J. Fox, för trakasserier. Jeff tar en kula för Susie, och Larry får skäll för att han ger Elizabeths son Greg en opassande födelsedagspresent.