The Ida Funkhouser Roadside Memorial
Larry grälar med Susie och Richard Lewis om kondoleanser, konfronterar ett par ”smakprovsmissbrukare” på en glassbar och ett parfymeri och anklagas av Marty Funkhouser för att ha stulit blommor.