Craig och barnbordet
Familjen Williams firar Thanksgiving, vilket betyder att det är dags att sammankalla Barnbordet! Men när Bernard råkar förstöra efterrätten, använder Craig Barnbordets krafter för att rädda sin bror från ett säkert utegångsförbud.